Öppet hus

Allmänt - Kommentarer (0)
2011-01-20 @ 21:53:10
Hejhej! 

Idag har det varit en lång dag, eller, slutade skolan tidigt, men har varit igång sedan klockan halv 7 idag! När skolan slutade klockan fem i två stack jag nämligen direkt till mammas jobb (dagis) och var där tills hon slutade eftersom att vi direkt efter skulle till öppet hus på John Bauer gymnasiet. Men det jag inte visste var att mamma inte slutade förns klockan fem! Så fick sitta där och "jobba" tills dess. I alla fall, när hon slutade gick vi iväg och åt på McDonalds, och fick faktiskt lite tid över så vi stack och kollade på nya jeans till mig eftersom att jag bara använder mina svarta jeans nu förtiden. Har ju inga vanliga jeans som jag "gillar", och jag var ju dum nog att klippa sönder mina favoritjeans i somras..! Hittade faktiskt ett par bra på gina tricot, är bara rädd att de ska töjas ut som mina senast-köpa jeans. De sitter ju helt löst nu. När vi köpt dem åkte vi direkt till gymnasiet där vi kollade lite hur det såg ut och fick information osv. verkade vara en jättebra skola! Defintivt ett förstahandsval. Såg några jag kände, och faktiskt träffade jag på Emma som gick på samma dagis som jag och hennes mamma, och så såg jag bara en kille som gick i min gamla skola i ettan. Typ en sån människa man tror att man aldrig kommer stöta på någonsin igen, thaha :P Tänk va skumt om man började i samma klass igen, när man gick de typ 3-4 första åren i skolan tillsammans, sen inte höras av på över 6 år. Jättekonstigt att börja i samma klass då igen ju. Men aja! Ska gå på många andra öppet hus, så det är ju inte säkert att det blir den skolan. Nu ska jag bara ta det lugnt och vila, är helt trött i benen!


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: