på hotellet

Allmänt - Kommentarer (1)
2011-01-28 @ 18:19:58
Hej! Nu är jag äntligen framme i London! Bor på ett fint hotell precis vid sidan av innerstan typ. Kom hit runt fyra efter en låång resa. Vi stack nämligen runt 9 på morgonen, men fastnade i en bilkö i typ 1½ timme. Så vi var jättenervösa över att missa planet. Men som tur va flöt det på bra så fort vi kommit igenom bilkön. Flyget gick var inte så jobbigt därimot, förutom när vi landade. Då fick jag den där smärtan i öronen jag fick innan jag fick tinnitus på planet i somras. Men det gick bra ändå. Thomas stod på flygplatsen och väntade, så vi satte oss direkt i bilen och åkte mot London! Tog ca. en timme. Blev riktigt chockad när jag kom till hotellet eftersom att vi hade sett det förra året när vi gick omkring här i London, och jag sa att det verkade se fint ut. Så skulle vi bo där nu! Dessutom är det mysig utsikt från vårt fönster!


hahah, så här glad och upprymd var jag när vi kom till hotellet!






1 kommentarer
Postat av: marzia

fint leende

2011-02-02 - 18:24:12 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: