Skola & Globen

Allmänt - Kommentarer (0)
2011-01-10 @ 18:27:13

Gammal bild

Hej på er! Kom faktiskt hem bara för en stund sen! Började dagen med att gå till skolan och ha mål-samtal med Jessica och några andra i klassen. Efter det åt jag lunch med Bella, Natta & Hannah, då beslutade jag, bella och natta att vi skulle dra till globen. Men Natta hade inte haft sitt möte än så hon stannade kvar i skolan samtidigt som jag och Bella åkte hem till henne och hämtade hennes pengar. Då smsade plötsligt Natta oss och sa att hon inte hann åka till Globen ändå, men efter ett tag ångra hon sig och kom ändå, då var Hannah också med. Vi gick omkring lite i globen och köpte grejer, efter någon timme drog hannah, och sen drog bella också. Så jag och Natta var kvar själva ett tag, satt å snacka, köpte lite godis. Sen drog vi båda hem till sig själva, och jag kom hem med två saker! Lite smink och en hudprodukt! Nu sitter jag bara och väntar på mat! Puss


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: