SO SUGER!

Allmänt - Kommentarer (0)
2011-01-17 @ 21:23:02

Fyyy vad jag är trött! Har knappt suttit vid datorn på två dagar heller ;( 

Igår vaknade jag vid typ elva, gick upp och gjorde mig i ordning, pluggade lite SO och åkte sedan med familj till min Moster Åsa som hade lite födelsedagsfirande! Trevligt trevligt. Kom hem till middagen och spenderade sen typ halva kvällen med SO-pluggande, fy alltså. 

Och sen fick man gå upp vid halv sju imorse, börja dagen med ont i magen och huvudvärk (kul), tog som tur vad Ipren och mådde bättre så fort jag kom till skolan. Fick skjuts dit också och det var ju skönt. Ändå en sjukt seg dag som bara aldrig ville ta slut, dessutom fick Andy åka in till sjukhuset också mitt under en lektion pga magont, måste vara blindtarmen eller något. Alla blev jätteoroliga! Sen efter skolan åkte jag, Fanny & Bella in till T-centralen och fikade och pratade lite. Alltid lika mysigt :) Kommer sakna Fanny nu när hon åker till Gran Canaria i två veckor! Är sjukt avis också, vill ha sommar och värme!! (vår åtminstone). Kom hem till middagen och satte mig direkt efter med SO och har suttit tills nu, två och en halv timme! UUUSH. Nu ska jag bara försöka ta det lugnt och sitta lite vid datorn innan det är dags för sängen. Ha det bra, puss!


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: