still sick

Allmänt - Kommentarer (1)
2011-01-06 @ 12:40:33
Hej på er! 

Tog nyss en välbehövd dusch, eftersom har faktiskt inte duschat sen ..hmm.. typ den tredje! Fy! hahah :P Men eftersom att jag har mått så illa har jag inte vågat mig in i duschen, jag gillar inte den där känslan av att vara, blöt, varm/kall och må illa (ja! har gjort det förut) så jag skippade det tills jag mådde bättre. Och idag mår jag faktiskt ganska bra, man kan dock se mina revben utan att jag gör något. Det brukar man inte kunna på mig eftersom att min mage typ aldrig är helt tom, går ju och småäter hela tiden! Men det jag har ätit sen den 4 är typ, en halv cheeseburgare, en stor kaffe latte, typ tre tuggor på en muffins, en chokladbit (det åt jag innan jag började må illa), sen har jag bara ätit en pasta från maten (sen började jag må illa) och druckit jättemycket vatten. Jag har bara mått illa så fort jag ser mat. Läskigt va? Är fortfarande inte ens hungrig. Pappa har kommit och lockat mig med allt möjligt, "Hej Ebba! Kolla var jag har" Så har han viftat med semlor, mackor, twix och massa annat. Har inte velat ha något, förutom en ramlösa som han hade köpt. Aja, jag är bara tacksam för att jag inte spytt, så jag är munter!


1 kommentarer
Postat av: Kjartankaroline

Very useful information. Thank you!

2011-10-20 - 15:08:29 | URL: http://kjartankaroline.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: