WORST NIGHT IN MY LIFE

Allmänt - Kommentarer (0)
2011-01-18 @ 08:28:48
Har haft en av de värsta nätterna i mitt liv.. verkligen.

Sov två timmar totalt inatt. Det började när jag gick och la mig i sängen, min mun vattnades hela tiden och jag kände mig lite sur i magen, fast jag hade ätit en blodapelsin precis innan jag la mig, så tänkte att det berodde på det. Men min fantasi brukar ju oftast drifta iväg, och jag har alltid vetat att munnen vattnas innan man kommer spy. Så hade värsta scenariot att jag kommer bli magsjuk och allting, så jag la mig och läste en stund. Läste bara början och slutet, sen orkade jag inte mer och försökte sova igen. Funkade inte, höll på så fram och tillbaka med läsning i typ en och en halv timme. Sen började jag faktiskt må illa på riktigt, låg och vred och vände på mig, gick på toa och bara satt upp i sängen ända tills klockan halv tre, då jag tillslut gick och sa till min mamma att jag mådde illa. Men eftersom att jag mår illa ganska ofta pga fantasi tog hon det inte så allvarligt och sa att jag bara skulle sluta tänka  på det, jag sa okej och gick och la mig igen. En kvart senare var det ännu värre, och jag kände att jag inte klarade av att bara ligga i sängen och vänta på å spy, så jag gick ner till vardagsrummet och gick, bara gick fram och tillbaka, det hörde min mamma och hon kom ner och fråga om jag mådde jätteilla och om jag trodde att jag skulle spy och så, jag sa att jag trodde att jag skulle göra det. Så tog hon hinken från papperskorgen och ställde i mitt rum, sen sa hon att det bara var att spy där i, för hon kunde inte sitta uppe med mig eftersom att hon skulle jobba tidigt nästa morgon. Och faktiskt, runt tre somnade jag. Vaknade till senare och såg att klockan bara hade blivit fyra och att jag bara sovit en timme. Sen blev det som värst, jag gick upp på toa, gick lite, gick och la mig, hade börjat skaka som fan i både ben och armar, kunde knappt gå. Sen började det brännas upp i halsen, och jag grät och tänkte att "nu är det nära", höll på att få upp spya runt två gånger men jag kämpade och höll det nere, och för första gången någonsin i mitt liv har jag faktiskt funderat på om jag ska stoppa ner fingrarna i halsen och få upp skiten, så jag slipper må illa. Men jag vågade inte eftersom att jag var rädd att jag fortfarande skulle må illa efter, och då skulle det ju bara vara fail för min del. Låg och försökte sova och läste lite också till halv sex, då jag äntligen somnade om. Mamma kom in i mitt rum vid sju och frågade om jag sovit något, sen sa hon att jag kunde försöka sova i en timme till. Men det gick inte fast jag var jättetrött och utmattad. 
Eller, det är jag ju fortfarande, och jag skakar fortfarande lite i armarna. Mamma tvinga i mig lite gröt och samarin, hon trodde det var magkatarr eftersom att det inte kommit något inatt. Mår faktiskt lite illa igen nu efter gröten, ush. Måste fortfarande gå till skolan också, men jag lovar att jag kommer svimma hah.


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: