KILLAR I KLASSEN

Allmänt - Kommentarer (4)
2011-07-05 @ 17:59:39
Hej! Vet att jag inte skrev det där inlägget på kvällen som jag skulle. Men har helt enkelt inte haft tid. Så passar på att göra det nu. Som ni ser är de flesta snälla, de e väl bra :P

Joe: snäll, rolig & skum :P
Max: Oschteek, snäll & rolig
Takechy: Högljudd, irriterande & rolig
Anas: random, trevlig & snäll
Arnuphap: konstig, snäll & rolig
Abdrahim: smart, snäll & bänkis<3
Andreas: smaart, blyg & tyst
Roki: blyg, tyst & snäll?
Omar: våldsam, smart & snäll
Modou: rolig, skolkare, stökig
Yonis: vet inte riktigt
Andy: rolig, matglad & snäll
Rikardo: tyst, snuskig & blyg

SÅ, vet inte om jag glömt någon nu, men i så fall får jag väl lägg till senare! :)



4 kommentarer
Postat av: The ultimate Schteeek

För de första tkr jag max verkar väldigt schteeek och för det andra, va hände med eddie och dimitri?



2011-07-05 - 21:13:19 | URL: http://schteeekarnn.blogg.se/
Postat av: Anonym

För de första tkr jag att den där Max verkar jävligt schteeek och för de andra vad hände med eddie o dimitri?

2011-07-05 - 21:47:18 | URL: http://schteeekarnn.blogg.se/
Postat av: Anonym

För de första tkr jag att den där Max verkar jävligt schteeek och för de andra vad hände med eddie o dimitri?

2011-07-05 - 21:48:10 | URL: http://schteeekarnn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan du skriva om tjejerna med? :)

2011-07-07 - 22:23:53 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: