Positiv vs. Negativ

Allmänt - Kommentarer (1)
2011-07-01 @ 13:40:22
Hej på er! Har två saker att berätta, en positiv, och en negativ. Kan börja med den positiva! Jag kom in på mitt första handsval! Är jätteglad över det! Det negativa... jag har klippt mig. Det blev kort och FULT. Jag sa hur långt jag ville ha, sen mitt i all säger hon "Jaa, asså jag klippte kortare eftersom att de va så slitet", och det är så jäääävla kort. Jag skiter i om det var slitet, jag sa den längden jag ville ha och du ska fan hålla dig till den. Aah, riktigt nere över det. kan inte göra något med det och jag ser ut som en jävla kärring.Växer väl ut över sommarn förhoppningsvis.. Nu ska jag äta, sen åka till globen. puss!



1 kommentarer
Postat av: lilia

hej du är jätte söt och har en bra blogg.

kan du skriva om alla dina kompisar, en efter en, "gamla-nutida-nya typ?

tack! :)

2011-07-02 - 01:55:57 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: