Trööt

Allmänt - Kommentarer (0)
2011-07-07 @ 10:57:35
Hej på er! 

Sitter just nu hemma hos Fanny efter en lååång natt. Efter grillningen åkte jag inte hem, utan jag stannade kvar hos Max med de andra och bara snackade. Vi gick till macken och köpte lite godis och grejer också. Till slut beslöt vi oss för att sova hemma hos honom och runt fyra satte vi ihop två sängar där alla trängde ihop sig. Jag tror att jag var den ända som somna ganska snabbt, men hann ändå inte sova så länge. För klockan 9/halv 10 kom Max pappa in och väckte oss. Så jag och Fanny satte oss på bussen hem till henne, och nu ska vi båda duscha och göra oss lite fräshare (eftersom att vi sov med kläder på!) och sen ska vi in till stan!

Jag hamna i lite bråk med mamma igår också, om att jag inte fick sova över och att fanny inte skulle få följa med till Örmo om jag inte löd henne. Men jag känner bara, det är mitt lov, jag ska få ha KUL. Inte bara komma hem för att hon är sjuk. Synd att hon skulle börja bråka, för det vill jag ju inte såklart. Men ibland är hon bara så överdriven. Äh, ska ta och checka min facebook nu, sen blire dusch. Lägger upp bilder ikväll! Ciao


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: