tired

Allmänt - Kommentarer (0)
2011-07-18 @ 01:39:03
Filmen var jättebra! Grinade minst 2-3 gånger under hela filmen. Så sorgligt att allt är över! Ska definitivt köpa filmen på dvd sen, så jag kan kolla hemma :) Efter bion drog vi hem till mig ett tag, satt nere i källaren, tittade på tv och satt vid datorn. Runt halv 10 eller något drog vi ut och visste inte riktigt alls vad vi skulle göra, men det slutade med att vi gick runt hela årsta, gick förbi min gamla lägenhet och mitt gamla dagis. Det var kul att se! Sen följde de mig hem. Just nu är jag irriterad faktiskt, över att de trasha min mammas staket. Så bäst att jag sover nu, eftersom att det kommer bli jag som får fixa det där imorgon bitti. suck.




0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: