4 JUNI

Allmänt - Kommentarer (0)
2011-06-04 @ 22:55:41
Känns som att alla mina inlägg är ungefär likadana nu för tiden, typ "Hej! Träffade Fanny och några idag" hhahah :P Men ja, tyvärr är det ett till sånt idag faktiskt, nästan i alla fall. Fick skjuts hem till mamma runt halv tre av pappa, för den där buffén. Dessutom kom Fanny förbi i typ fem sekunder också, bara för att prata lite, sen skulle hon vidare och träffa Max. Jag och kusin Sarah satt lite vid datorn, var lite i trädgården och sådär, tills klockan blev halv sex och de skulle hem. Då gick jag samtidigt som min Moster, till bussen för att träffa Fanny och Max. Hela resan dit var misslyckad, för det första, så missade jag bussen när jag var typ en meter ifrån busshållplatsen, hur fan lyckas man med det? För det andra så mådde jag jätteilla på tunnelbanan, för att det satt en illaluktande äcklig gubbe precis brevid mig, som hade typ torkat dregel i hela ansiktet. Så jag var tvungen att sitta på sidan jättekonstigt för att inte se honom hahah. Och sen för det tredje, hade jag hoppat på fel tunnelbana, så jag hamnade i hammarby istället för blåsut. Fick lite panik där ett tag (men är schtek ändå), och virrade runt lite, men sen hittade jag rätt och mötte upp dom. Vi satte oss i gräset någonstans och bara prata, i typ 2½ timme. Sen drog vi vidare till Dalen, och fick ut Anas också. Sen satte vi oss inne på någon dagisgård en stund, sen åkte vi hem! Skumt att jag har träffat killarna i klassen så mycket utanför skolan de här dagarna, men kul! De är ju så snälla sååå! :) Nu ska jag ta och se klart filmen på tv, sen ska jag nog sova!


Hahahha, lite fast?


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: