ÅÅÅH!

Allmänt - Kommentarer (0)
2011-06-05 @ 12:43:47
Usch, vet inte ens varför jag skriver det här, eller ens går in på personens blogg som jag ska skriva om. Blir bara så jävla arg över vad hon skriver heela tiden. Om att det är så synd om henne, att hon blir stabbad i hjärtat hela tiden, att hon har såna komplex över sig själv. Hn ska alltid klaga på något! Sen får hon kommentarer där alla säger, "Men ååh du är så fin, du verkar vara en sån bra person och du verkar ha varit med om så mycket skit, fattar inte hur du klarar det" osv. Då börjar jag nästan skratta? Är det någon jävla stödgrupp eller? För det första är hon ingen jävla bra person, det har jag bevis på. De åren jag kände henne, var hon den elakaste personen jag träffat. Jag ville mörda henne, och vara henne på samma gång. Hon hade allt. Hon skulle alltid skryta om hur mycket pengar hon fick av sin pappa, hon fick alltid killarna efter sig, hon hade alltid vänner, hon hade det inte svårt för fem öre. Hon fick mig att bli utstött. Jag skulle gjort vad som helst, bara för att vara kompis med henne vid den tidpunkten. Men nu på senare tid, har jag förstått vilken jävla falsk människa hon är. Visst, jag känner henne inte längre. Men eftersom att hon har lika många haters som vänner. Förstår jag att hon inte förändrats ett jävla skit. Förstår inte ens varför jag brydde mig. I alla fall, poängen med det här inlägget är att ni bara ska skita i de människorna som tror att de är så jävla speciella, ni kommer inse vilka era riktiga vänner är så småning om. Gå inte och jaga efter de "populära" människorna, var med de som ni tycker om istället. De som stöter ut andra, söker bara uppmärksamhet. Helt cp inlägg. Men behövde skriva aaav mig!


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: