BORED

Allmänt - Kommentarer (1)
2011-06-19 @ 16:14:11

Goddag på er allihopa, min dumma väckarklocka ringde inte i morse som den skulle, men som tur va ringde min mamma mig bara en halvtimme efter, så jag kom upp rätt tidigt ändå. Jag städade i köket och i mitt rum, sen gick jag och la mig på soffan och bara titta på tv. Har haft skittråk idag om jag ska vara ärlig. Och imorgon blir det ju ut med båten till Verkarna. Vet inte riktigt om jag ser fram emot det eller inte. Skönt att komma ut och göra någonting igen, men sen kommer jag ju tröttna efter en dag där. Fast på en ö med massa gamlingar, dessutom vet jag inte riktigt när Tilda kommer dit. Eller om vi ens är där samtidigt. Så jaa, vi får se hur den här veckan blir! Nu ska jag hoppa in i duschen, sen får vi se om Natta kommer hit och sover här. Puss på er.



1 kommentarer
Postat av: bästa tilda klaaart!

oj, jag tror inte vi är där samtidigt. För jag åker till Öland den 23 och sen till Italien och kommer först hem den 10 :(

2011-06-19 - 19:48:01 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: