EBBA GRÖN

Music - Kommentarer (0)
2011-06-19 @ 17:22:32
Kan inte ens fatta att jag säger det här nu. Men jag gillar Ebba Grön. Bandet jag blev döpt efter, det min pappa älskade, som jag svor att jag aldrig skulle gilla, hahah. Kommer ihåg i typ femman, då det var en liten "Ebba Grön" period i min klass. Alla lyssnade på dem förutom jag. De brukade reta mig lite och kalla mig Ebba Grön ibland, och jag blev bara skitförbannad för att jag visste att det var sant, att jag blev döpt efter dom. (Enligt pappa i alla fall hahahah). Men nu på senaste tiden har jag lyssnat jättemycket på dem, efter att pappa visade en video som han är med i. Och faktistk, de är skiiitbra. Nu är man nästan lite stolt över att heta Ebba ;)

(3:42 kan man se min pappa i mitten hahah)


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: