Framtida jobb?

Tyck & Tänk - Kommentarer (0)
2011-06-18 @ 15:23:02
När människor frågar mig vad jag vill bli i framtiden. Vad mitt yrke ska vara osv. Vet jag inte alls vad jag ska svara. Har ingen aning. Så jag svarar alltid "Något inom media", eftersom att det är det jag är intresserad av. Men nu sitter jag här hemma och tittar på Animal Planet. Och så kom jag på ett jobb som skulle passa mig jättebra. Har ni någonsin sett Animal Planets trailers för olika program och varför djur är så viktiga osv? Det skulle jag kunna tänka mig. Tycker alltid att de är så fina, och de får en att inse hur vacker naturen är och hur viktiga djur är i våra liv. Låter corny, men det är i alla fall så jag tänker varje gång jag ser en.

Hittade tyvärr ingen trailer från Animal Planet på youtube, men en med liknande "bilder":


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: