GRILLNING

Allmänt - Kommentarer (1)
2011-06-29 @ 00:19:48
Haft en riktigt trevlig dag idag, runt 3 någon gång tror jag, så stack jag till Globen och hjälpte the boys, (alltså Joe, Max, Andy och Omar) att handla mat till grillningen vi skulle ha! Vi köpte korv, hamburgare och bröd. Cola och muggar. Ja allt möjligt. Sen gick vi till Globenparken och åt med de andra som kom. Det var riktigt trevligt! Efter grillningen stack jag och Fanny med några av killarna och badade, eller, de badade då. Vi tittade på. När killarna badat stack vi vidare till pizzerian nära mig, och åt i parken som vi brukar. Men nu till det helt sjuka. Efter att vi ätit, tog vi alla kartonger och saker som vi ätit, och skulle slänga det i en papperskorg. Vi hittade en som "hör" till ett hus. Och när Andy försökte slänga ner pizzakartongerna kommer det en kvinna i typ, trettioårsåldern? Och skriker att "Det här är JÄVLIGT PRIVAT, så ta din (till anydy) jävla pizzakartong och dra!" Då sa Andy för att skämta lite? "Det är bara för att jag är svartskalle, eller hur?" Och vet ni vad hon sa då? "Ja, faktiskt!" Andy såg helt chockad ut. Sen gick vi därifrån och stod längre bort, och vad händer då? Hon börjar gå mot oss, och jag sa "Hörrni, det ser ut som att hon kommer hitåt" Och plötsligt, börjar hon springa och jaga oss! Alla springer därifrån fort som fan såklart. Men sen gick vi tillbaka och försökte se henne igen, då hade hon gått in. Ganska dålig förklaring, men jag är trött. Här kommer några bilder:




















1 kommentarer
Postat av: Jonna

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-07-12 - 20:55:32 | URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: