Hellihallå!

Allmänt - Kommentarer (0)
2011-06-02 @ 10:35:53
Torsdag morgon här! 
Sov jättebra inatt och är sååå glad för Fannys skull. Jag kan inte ens berätta om det här. Men jag är bara urlycklig! OCH, mycket av det är tack vare mig hahah. Nej skoja bara, men aa, bra dag idag känner jag. Ska träffa Fanny så fort jag gjort mig i ordning. 

Igår förresten, det var skola från 9.40 - 12.00, och efter skolan började jag, Fanny, Bella & Emma dra oss mot T-centralen för att kolla lite balkläder och sådär. Men, på tunnelbanan kom Emma på att hon hört killarna i klassen snacka om att åka till Globen, så vi ringde dom och fråga om vi fick joina. Och det fick vi. Så vi åkte dit och gick i lite affärer innan vi gick till Dressmann där de var och kollade kostym till Max! Vi var väl ett tag i Globen efter det, kolla affärer, åt på McDonalds, gick till vårt "ställe". Sen gick vi till en liten park som ligger i närheten. Där var vi i typ två timmar innan alla började dra sig hem. Förutom Fanny som hänka med hem till mig. Runt middagstid ringde Emma och fråga om vi ville äta middag någonstans med henne. Så hon åkte hit och vi gick och köpte pizza. Sen satte vi oss inne på ett dagis och åt, mysigt mysigt! Efter det åkte alla hem till sig själva. Nu måste jag göra mig i ordning, puss!




0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: