Måndag

Allmänt - Kommentarer (0)
2011-06-06 @ 22:52:24
Sååå, nu skriver jag om idag!

Jag och Tilda vaknade vid halv tolv idag, eller jag gjorde det i alla fall! Jag gick upp och duschade, sen väckte jag Tilda. Vi åt pannkakor till frukost/lunch (brunch), och sen åkte alla (inkl. min familj), till gullmars. Sen åkte Tilda hem till sig, och jag åkte till T-centralen med min familj. Där köpte jag ett par skor till skolavslutningen och skivor som jag kan bränna mina videor till skolan på. Efter det drog jag till Slussen och mötte upp Emma, där gick vi och köpte lite cola och godis. Sen hoppa vi på djurgårdsfärjan och mötte upp Fanny, Bella och Bellas kompis Fanny. Så satt vi där och snacka, åt godis, drack colan. Aaasskönt. Efter det drog vi till Dalen och mötte upp Anas och Max, (Bellas kompis drog också hem). Så satt vi där och snacka ett tag, sen kom Arnu också! Runt middagstid drog vi till pizzerian nära mig och köpte två familjepizzor. Sen satte vi oss i samma park som jag, Fanny och Emma åt pizza i förut. Runt halv åtta drog jag hem och fixade med skivorna som jag köpt. Men ca. 30 minuter senare ringer de mig och ber mig komma igen. Då hade Joe också kommit. Så jag drog ner till skolan och var med dem i runt en timme till. Sen tog jag bussen hem till mamma igen! Ska snart sova faktiskt. Det är skola imorrn! Puss

Emma på färjan!

På bryggan med tjejerna! :)


När vi mött upp killarna!

Emma & Bella på pizzerian!

Fanny & världens mest oschteekiga människa

Anas :)

I parken!

Max klättrar upp på taket

Arnu nöjde sig med det lilla taket!

(Vet att det blev cp med bildstorlekarna, men vissa bilder är tagna med min kamera, och vissa på Bellas, men strunt samma!)


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: