SJUK

Allmänt - Kommentarer (1)
2011-06-16 @ 08:20:33
Hej på er, är riktigt besviken på mitt imunsystem just nu. Vem fan går och blir sjuk första veckan av sommarlovet? Jo, jag! Jag hostar som en galning och kan inte ens andas genom näsan. Mår helt enkelt SKIT! Pappa är faktiskt nere på Apoteket och köper hostmedicin till mig just nu, bara för att jag höll honom vaken halva natten av mitt hostande haha. Ååh, jag som skulle köpa lite saker på stan idag... oh well, får väl göra det någon annan dag. Nu ska jag bara ligga här i soffan heela dagen och titta på tv. Så bra mår jag...


1 kommentarer
Postat av: Isabelle

Krya på dig gumman! <3

2011-06-16 - 12:36:59 | URL: http://honkallasbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: