TILDA ÄR BÄST

Allmänt - Kommentarer (0)
2011-06-03 @ 03:03:11
Tjoo ebbas blogg tilda här!
Asså tänkte bara säga att ebba inte har något liv.. Hon spelar sims på en dator, chattar på den andra och kollar på tv samtidigt.. lite nolifer varning här vaaa? Nää skoja, älskar dig ebba! Och vad har vi gjort ikväll dåra? Jo vi har suttit här och snackat killar, käkat godis och varit lite almänt deppiga för ingen av oss har pojkvän.. vi är så ensama! Känner för att ställa mig upp och börja sjunga på en riktigt deppig sång så ni alla kan gråta med mig.  faan va nice, så kan vi ha lite gråtfest..
Ignorera mitt random humör, har varit så hela kvällen. Tror att Ebba kommer kasta ut mig snart asså.. Men vad ska man göra liksom, just go with the flow you know :D
här får ni en riktigt sexii bild på mig, varsegoda ;)


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: