Torsdag

Allmänt - Kommentarer (1)
2011-06-02 @ 21:02:28
Hej på er alla :) 

Idag har som jag förutspådde i det tidigare inlägget, varit en bra dag! Fanny kom hem till mig imorse runt elva, och vi drog till Globen för att köpa lite grejer. Där mötte vi också upp Max & Anas, och åt lunch med dom. Sen spenderade vi resten av dagen genom att gå omkring i Globen och runt Hammarbyhöjden. Runt fyra åkte båda killarna hem, och jag och Fanny åkte hem till Bella för att snacka lite med henne. Efter det åkte jag och Fanny hem till mig igen. Nyss åkte Fanny hem, jag följde henne till tunnelbanan och passade på att köpa lite mys till ikväll då jag är ensam hemma. Imorgon är det inte heelt klart vad som händer! PUSS

Fin bild på Fanny från en park i Enskede Gård tidigare idag :)


1 kommentarer
Postat av: MARZIA

hej du sa att du ville att man ska kommentera så här får du en: FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANNY!!!!!!! hahahhahahaha

2011-06-04 - 10:14:08 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: