Söndag

Allmänt - Kommentarer (0)
2011-06-06 @ 22:21:23
Hallihallå, börjar med ett inlägg om gårdagen istället. Så skriver jag om idag i nästa inlägg. Träffade som sagt Tilda igår och letade efter skor på stan. Hon försov sig så vi blev lite sena, därför kom vi till stan runt halv tre tror jag. Vi letade skor och gick omkring på stan, hade jättetrevligt! Efter det åkte vi hem till henne för att hämta grejer eftersom att hon skulle sova hos mig. Sen skyndade vi oss hem till middagen hos mig, vi hade nämligen gäster igår och då fick vi inte komma försent hahah. Fast det gjorde vi ändå, men som tur va blev maten lite försenad ändå, så vi kom precis. Vi åt och satt uppe på mitt rum till typ kl. 10 frågade Hannah om vi ville göra något, så vi sa "varför inte?" och gick och träffa henne i parken! Där satt vi och snacka ett tag tills vi drog hem till Hannah och såg lite på film och åt chips och drack cola. Vi kom hem runt 12, och gick och la oss nästan på direkten, somna som en stock!




0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: