15 mars

Allmänt - Kommentarer (0)
2011-03-15 @ 21:43:55
Hejsan! 
Idag blev faktiskt inte alls som jag tänkt mig, satt å pluggade lite till och från som jag skulle sen jag vaknade. Men sen kom jag på att Natta ville komma hit å plugga, så vid kvar i två någongång, smsade jag och frågade om hon skulle komma eller inte, och det ville hon. Så när jag gick och hämtade Ludvig kom hon precis till dit samtidigt. Så vi hämtade honom och gick igenom mina gamla korridorer som jag gick i från fjärde till sjätte-klass i. Där fick man mycket uppmärksamhet från femmor och sexor som tydligen gick där nu, "Vilken klass går niii iii?!?!" haha, när vi sa nian gapade de typ :P Sedan var vi här hemma och pluggade, tills runt fem då vi började kolla lite på ett Supernatural avsnitt som vi aldrig hann se klart, för hon skulle hem. Efter maten drog jag och träffade Emma i gullmars och åkte vidare till bagis för att träffa Fanny. Där började vi snacka med några poliser som frågade om allt var okej hahah :P Efter det drog vill till Burger King i medborgarplatsen och åt lite pommes och snackade, där kom det också upp en kille och snackade med oss när vi satt utanför banken på en bänk "Väntar ni på att banken ska öppna? Jag tror försej inte att den öppnar på några timmar, men när den är öppen, då är den ööppen!" Vi ville inte åka hem riktigt en så vi åkte till T-centralen, där vi först inte visste riktigt vad vi skulle göra, men Fanny ville köpa en McFlurry på McDonalds, så vi gick dit. Men eftersom att vi hade snackat om smoothies och milkshakes innan ångrade hon sig och köpte en milkshake istället. Efter det drog vi hem! Dock ringde Fanny mig direkt när de hade gått av tunnelbanan (jag behövde inte byta), och skrek att de hade gått på igen och att jag skulle gå bak i tunnelbanan, men de hade bara sätt en kille som gick i vår förra klass och ville att jag skulle gå förbi och se. Och jag gick typ fram och tillbaka fyra gånger och det var ju lite pinsamt :P I alla fall, nu är jag hemma och pluggar/tittar på tv/sitter vid datorn. Puss puss


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: