besök hos mormor

Allmänt - Kommentarer (0)
2011-03-06 @ 20:22:36
Idag åkte jag med mamma, Petteri och Ludvig till mormor och firade hennes 77års dag! Hon blev jätteglad och jag sålde några polkagrisar till släkten (klassresa), så det var ju toppen! Dessutom visade hon en video som morbror hade gjort, hennes bröllop med fin musik i bakrunden. Alltså, det var video, inga bilder, jag som inte ens visste att de fanns då hahah. Det var i alla fall väldigt fint och min mormor var så vacker så, och morfar i himlen var så stilig. Tycker det är kul med sådant där! :) 

Just nu sitter jag mest och arg för att jag kom på att det är skola imorgon, vilket jag absolut inte orkar med! Varför kan det inte var lov en vecka till? :(

tidigare idag



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: