dagens

Dagens outfit - Kommentarer (1)
2011-03-04 @ 15:55:04

har ju inte gjort en dagens outfit på ett tag, så tänkte att de kunde vara lite kul å lägga upp det nu när jag äntligen har kunnat ha på mig skinnjackan utan att frysa! Kommer förmodligen behöva dra på vinterjackan igen sen, men det är ju några plusgrader om dagarna så då funkar det ju med skinnjackan! :)
skinnjackan är från h&m (tror jag), linne från gina tricot, tröja under (som jag har på mig i inlägget under) köpt i London på River Island, tjocktröja från h&m, byxor från weekday (cheap monday), ny väska från Lindex, halsduk från gina tricot och vanliga lovikavantar köpta någonstans. :)


1 kommentarer
Postat av: Petter

Jag skulle vilja hålla dig i mina armar och smeka din perfekta kropp och i en passionerad stund slita av dina kläder och så sängen att dansa till rytmen!

2011-03-28 - 23:43:53 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: