Fredag 4/3

Allmänt - Kommentarer (0)
2011-03-04 @ 13:30:49

Hej på er! Sitter just nu och väntar på att mamma ska slå mig en pling, ska nämligen åka hem till henne och hämta mina grejer senare idag, så behöver veta om någon är hemma eller om jag får vänta tills någon kommer hem, hittar inte mina nycklar hem till henne så får förmodligen vänta. Har extremstädat mitt rum hela morgonen faktiskt, har varit igång sen klockan nio i morse. Brukar aldrig gå upp så tidigt, men eftersom att jag gjort det varje dag uppe i romme så har det väl blivit lite utav en vana. Har också hunnit med att sitta och kolla möbler på IKEAs hemsida, ska ju göra om mitt rum snart, läängtar! Vill ha vitt och fräsht! Ha det bra! Puss


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: