Globen med Tilda

Allmänt - Kommentarer (0)
2011-03-05 @ 23:44:12
Hejsan! :)

Som sagt åkte jag ju och träffade Tilda i Globen. Vi åt lunch på McDonalds och snackade, satt där jättelänge och snackade och Stand By Me, River Phoenix och The Body hah! Men nu när hon fått upp ögonen för dem så blir ju jag jätteglad, nu när de andra börjat tröttna lite på hela Stand By Me grejen. Efter det gick vi och köpte lördagsgodis och Dr. Pepper på Ica/Konsum (vad det nu är), och fortsatte gå omkring och snacka, tittade lite i affärer också. Runt tre gick vi hem till mig och har suttit här och kollat på videor och andra saker till klockan sex-sju någonting. Efter det har jag suttit i vardagsrummt mest och tittat på AFV och Mr. Bean, kul kul.. 
Är riiiktigt trött nu, så ska nog lägga mig in tha bed och sova! Godnatt!♥

jag och Tilda i somras på Verkarna! :)


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: