har du under 2011..

Kul - Kommentarer (0)
2011-03-23 @ 00:00:07
varit glad? Jaaa !
varit ledsen? jaa
velat dö? Lite, nej skoja :)
Fått nya kompisar? hm.. nja
varit utomlands? yes
druckit alkohol? yup
Blivit kär? nääääää
Känt dig sviken? hahah, kommer inte ihåg.
Suttit vid datorn mer än innan? Nej, det går inte ens.
Skrivit en låt? Nej XD?
Känt hat? Faktist, aa, lite.
Känt som att ingen har sett dig: ne
Varit ”sjuk”? mmm
Varit sjuk? JA! ;(
Dansat? lite random-dance sissådär i skolan
Bråkat med dina föräldrar? ja
Bråkat med din älskling/kompis? Inget större bråk? För i så fall skulle jag nog komma ihåg det :o
Strulat med en främling? näää
Strulat med en av samma kön? nej x)
Varit så uppjagad att du gjort misstag? Det tror jag inte
Gråtit för något som hänt i ditt liv? Ja, det gör man ibland
Pissat utomhus? naeej, det är kallt ute!
slagit någon? På skoj ja :)
spytt? NEEEEEEEEEEEJ >:@ jag spyr aldriggg!!!
Knarkat? Räknas halsbloss (mer hostbloss dåe) på en cigg? XD
Sovit i motsatta könets säng? Jadååe
Raggat på främlingar? Neee, de vågar jag inte xD
Kysst en främling? Kolla svar däruppe ↑
Rymt hemifrån? Nä, men har rymt från skolan och landstället!
Bakat? aa, chokladbollar
Sovit utomhus? I vintern? HAH, jag går knappt ut.
Åkt bil med fyllon? NEJ
varit full?
varit/är kär? Vanlig kille = Nej Kändis kille= YES
saknat någon? ja...
solat utomhus? Idag faktiskt, gick nästan.
solat i solarium? naej, faktiskt inte.
badat i havet? Jag går ju knappt ut sa jag! ALDRIG
snackat i telefon mer än 2 timmar? Noup, inte riktigt så länge.
gett någon blommor? Neee
sett en död människa? på tv
sett någon naken? halvnaken

 



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: