Lazy Sunday

Allmänt - Kommentarer (0)
2011-03-27 @ 17:41:27
Hej på er! Hur mår ni? Jag är jättetrött!

Igår åkte jag till T-centralen och mötte Tilda, där vi tog en fika och pratade lite sissådära. Vi åkte också till Gamla Stan och gick omkring i affärer, eller inte direkt, vi letade efter någon affär som vi skulle hitta något med River Phoenix i. Men vi misslyckades med det :/ Att ingen tänker på honom längre!!

Efter det åkte vi till min pappa och satt lite vid datorn, och jag packade eftersom att jag skulle åka hem till mamma. Och sedan när Petteri hämtade mig åkte Tilda hem samtidigt. Sedan kom jag på att familjen skulle äta middag hemma hos Ludvigs klasskompis, och då frågade jag mamma om jag kunde fråga någon om sova över, och det fick jag. Så jag smsade Tilda och frågade om hon ville komma sen efter maten, och det ville hon. Så jag gjorde i ordning min mat, och satt lite vid datorn, tills hon smsade att hon var i gullmars. Då började jag gå mot busshållplatsen där ersättningsbussen skulle komma. 

När vi kom hem till mig satte vi oss vid datorn, pratade, såg på film och bara hade kul tills vi såg att klockan var tolv på natten. "Var sjutton är min familj?" tänkte ju jag då, ringde min mamma som verkade lite lullig (XD), och hon sa att de kom när de kom. Jaha! Jag och Tilda bäddade i källaren och fortsatte se en till film. Sen kom de hem runt tre. Och då gick alla och la sig. Fast jag och Tilda somnade inte förns runt halv sex eftersom att ingen av oss kunde sluta babbla :P!

När vi vaknade imorse var Petteri och Ludde uppe, men min mamma låg fortfarande och sov, förmodligen eftersom att hon typ aldrig dricker. Vi fixade oss, jag åt lunch, och sen behövde hon gå. Sedan har jag spenderat resten av dagen genom att fixa lite hemma. Tog en dusch också, som var äckligt kall! Hatar att duscha hos mamma eftersom att vattnet alltid blir kallt efter fem minuter och inte har något "tryck" i sig, är typ som att duscha under en avstängd kran, får typ en droppe i minuten. 

De senaste tre timmarna har jag faktiskt suttit och läst, hittade en "bok" på internet som jag totalt fastnade för. Kunde inte slita mig helt enkelt. Mamma kom ner för första gången idag för typ fem minuter sen, hahha. Hon ser otroligt bakis ut. Dock garvar hon själv åt det. Snart är det mat, och sen blir det plugg, kul! -.-


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: