Sista skiddagen

Allmänt - Kommentarer (0)
2011-03-02 @ 17:40:42
Hejsan! 

Ännu en dag i backen, sista faktiskt. Det var sjukt fint väder hela dagen och jag fick bara ont i benen efter lunch, så det var en toppendag faktiskt. En riktigt rolig grej hände också, i förrgår åkte jag en jätteläskig backe, eller, det var mer en enda del av backen som var läskig, det kom typ ett stup mitt i allt! Och det tog jätte lång tid för mig att komma ner därifrån, sen har jag försökt undvika den backen eftersom att den är så läskig, och jag vill verkligen inte åka den igen. Men idag, råkade vi åka en backe, som var jättelätt först, så svängde vi av helt plötsligt, och vart kommer vi då? Jo, rakt till det där stupet. Jag vägrade åka ner där igen, så jag sa till mamma att jag hellre går ner. Hon sa okej och att hon kunde ta mina skidor. Jag började gå ner och det gick bra, tills jag halka till lite, och ramlade rätt på rumpan! Och jag flyyyger ner, jag snurrar och rullar och allt möjligt, och det gick i världens fart också! Som tur va gjorde jag inte illa mig, utan jag asgarvade ner hela vägen, min mamma också. Dessutom var sittliften precis ovanför oss, så de måste ju fått ett gott skratt de med. Då skrek jag högt "Vad skulle Eva Dahlgren gjort i det här läget!?" (Från tv-serien Kjell), och då skrattade min mamma ännu mer. Haha, lite roligt sissådär. Nu ska jag börja göra mig i ordning, ska snart äta middag! Puss!, Föresten, kommer hem imorgon eftermiddag! 

här får ni en riiktigt tuff bild på mig i liften:


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: