Mätt som tusan!

Allmänt - Kommentarer (0)
2011-03-01 @ 21:22:51
Hej bloggen! Ännu en fin skiddag här i romme. Dock är jag så otränad att jag knappt orkar en hel dag i backen. Eller, det gör jag inte ens, runt klockan ett idag krampade mina fötter så mycket att jag fick gå och vila mig på hotellrummet resten av dagen. Förstår inte hur jag kan vara så otränad! Dags att verkligen kämpa på idrottslektionerna, eller vad säger ni? Dessutom älskar jag maten här, har aldrig haft större matlust, potatisgratäng hit och tacos dit. Och idag var det fondueafton som jag totalt älskade, åt som aldrig förr. Tror att jag kommer gå upp 3 kilo istället för att gå ner under tiden här, så mycket som jag äter. Fick till och med knäppa upp knappen på byxorna när jag var klar, så illa var det. Nu är jag i alla fall tillbaka på hotellrummet och tittar lite på tv. Vi hörs :)




Ludvig ramlade i backen idag också, han fick skidan rakt upp i ansiktet så han fick ett litet blåmärke!


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: