Stukad fot 09

Allmänt - Kommentarer (0)
2011-03-09 @ 23:23:32
Hahaha, kollade runt lite i arkivet och hittade någon gång i september förrförra året då ja stukade foten uppe på hammarbybacken. Helvete va det gjorde ont. Så tog det 2 timmar att komma ner därifrån också :P 
Såhär arg var jag på pappa för att han inte brydde sig: 

Och igår, när jag kom hem efter 2 timmars kämpande för att komma ner från
hammarbybacken, så är pappa sur för att jag inte städat rummet, jag fick sitta
där med en ispåse på foten och jag grät för att det gjorde så ont. Och han bryr 
sig om mitt rum, och tar min dator, och är jättesur för att den låg på sängen, 
"Den kunde ramlat  ner och gått sönder!", Eller nått sånt, ville bara skrika: 
URSÄKTA! MEN JAG HAR GÅTT SÖNDER! Han bryr sig mer om den där datorn 
än om mig. Är iaf skitsur just nu, ska nog bara gå och försöka sova mer, är trött
som fan.

så föll jag ;(


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: