3D Poster

Kul - Kommentarer (0)
2011-05-19 @ 23:43:23
Jaaa.. Ebba went crazy fangirl, igen. När jag var i Skottland, gick vi in i någon skojig affär, där det fanns massor av exprimentsaker och leksaker, ja allt möjligt. Och precis när vi ska gå därifrån kommer mamma fram till mig och frågar "Såg du den där Justin Bieber affischen?", och jag gapade såklart och frågade "Var är den!?". Den hade tydligen varit precis framför facet på mig flera gånger, men blind som jag är hade jag inte ens sett den. I alla fall, jag beslutade mig såååklart att köpa den. Men killen i kassan var taskig och frågade hur gammal jag var och garvade för att jag köpte en poster på JB! Är i alla fall glad för den, och nu är den granne med min enorma poster som jag fick av Ludvig! Visst är den fin? Tycker att 3D effekten är häftig!

Man ser inte riktigt "3D effekten" på bilden, men IRL är den sjuukt nice ;D!


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: