ÄLSKA

Allmänt - Kommentarer (0)
2011-05-06 @ 12:08:23
Hej på er! Ååååh va lycklig man blir när man loggar in på bloggen och ser att Bella har skrivit så fina saker! (Istället för att ha typ raderat min blogg, ahahah!) Det bästa av allt var minnena hon skrev upp, för alla dem får mig att skratta så hiimla mycket! Kan berätta en för er: Brädposten! Ja! Jaa, jag vet att det låter helt cp, MEN! Det var sommarlovet från fyran till femman, Isabelle var elva år, och jag var tio (eftersom att hon fyller i April, och jag fyller i Augusti!) Och var på mitt landställe på Blidö. En dag fick vi plötsligt för oss att kasta flaskpost, så vi gjorde en då Ingalill plötsligt struttade förbi och sa att det bästa sättet att göra flaskpost på var genom en bräda, och sen plasta in den helt och hållet eftersom att det håller längre. Så vi skyndade att hämta en bräda i pappas snickarbod, och jag kommer inte riktigt ihåg om vi målade rätt på brädan eller om vi skrev lappar och la på? I alla fall, sen plastade vi om det typ trettio gånger. Sedan gick vi ner till en del av stranden med massa stenar på, och kastade ut både flaskposten, och brädposten hahah. Det tog ett tag för dem att komma ut från stranden, men det gick i alla fall! Tror dock inte att någon någonsin tog upp den där jävla brädan, för jag menar, det såg ju ut som en vanlig bräda som konstigt nog var inplastad. Vem fan skulle vilja ta upp det!? Inte jag i alla fall!

Det finns massor av andra minnen från den veckan på mitt land också, när Bella mådde illa efter en spicy pasta, och hon fick absolut inte sova i min säng haha, och när vi åkte ner till stranden och badade mitt i natten, eller, Bella gjorde det då, jag vågade inte. När vi tog cyklarna ner till konsumaffären och köpte godis, och våran "Julia-tidningsdagbok", jag loovar att den fortfarande ligger här hemma någonstans. Du ska veta att du betyder världen för mig Bella, du är den äldsta vännen jag har, och också en av de ända som jag har behållt. ♥



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: