Busy me

Allmänt - Kommentarer (0)
2011-05-22 @ 15:57:45
Hej hej! 
Har faktiskt inte orkat skriva efter min hektiska helg! I fredags minns jag inte riktigt vad jag gjorde, men jag var i skolan, sen tror att jag var med Bella och Fanny och åkte någonstans. Igår så mötte jag upp mamma tidigt på morgonen och åkte in till stan för att hitta balklänning (sommarfest) och en avslutningsklänning. Hittade faktiskt både och!  MEN, har smycken och skor kvar, så det ska jag köpa när jag hittar ett par. Efter det mötte jag upp Fanny & Bella i T-centralen, där Bellas pojkvän hade kommit till stockholm, och två andra av hennes konfavänner var. Så vi var med dom ett tag. Efter det drog jag och Fanny hem till mig och åt middag, sen sov hon här! Och tidigt imorse åkte vi in till stan igen, för att hon skulle köpa en klänning hon hade lagt undan, och köpa ett par skor. Hon köpte bara klänningen dock + kastanjevatten. Vi åkte till Globen en stund också, sen åkte jag hem! Jag var helt ensam på bussen! :o

Imorgon - Onsdag kommer jag heller inte kunna skriva, för då är jag på klassresa! Puss och hej!

Bild på mig och Fanny från igår!


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: