Hemligt gästinlägg

Kul - Kommentarer (0)
2011-05-05 @ 21:26:50

Hej Ebbas läsare!

Av någon konstig anledning så var hon inloggad på blogg.se från min mobil, hon måste väl ha glömt att logga ut någon gång. Hon har ingen aning om att jag gör detta nu!

Jag tänkte bara säga att jag har känt Ebba i ungefär 5½ år nu och hon är en helt underbar vän. Hon får mig alltid att skratta när jag mår som sämst och vi har delat både skratt och tårar tsm. Jag har så sjukt många minnen med Ebba. Några av de jag skrattar åt när jag tänker på är: brädposten, spökhusets nödutgång på Grönan, från skolfröken till "fjortis", "garderoben" på din mammas jobb, borsta tänderna låten. För att bara nämna några. Nu när vi snart går ut 9an hoppas och tror jag att vi kommer hålla kontakten.

Tack för att du finns!

// Bella






0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: