Hemma hos pappa

Allmänt - Kommentarer (0)
2011-05-01 @ 20:39:06
Hej på er alla fina! Har inte alls hunnit blogga de senaste två dagarna, men har haft full rulle. Igår var det ju Valborg, var riktigt trevligt faktiskt :) Var med Bella och Fanny hela kvällen, var till och med på två olika brasor. Dalens och Enskedes. Sedan sov de hos mig! Vi vaknade vid halv elva har jag för mig. Sedan stack de kanske, en timme senare. Jag åt lunch och packade, sen åkte jag, mamma, petteri och ludde på loppis någonstans i.. ja ingenstans. Ute på landet typ. Efter det åkte jag direkt till pappa. Och så har jag suttit här! Finns bara en negativ sak idag.. Började gråta i trappen när jag kom hem. Eftersom att Felix kudde ligger där, och den brukar vara lite "nedpuffad" och ha ett litet märke efter att han legat där, ni vet? Tja.. Nu så är det inte så längre. Så jag valde att ta in den, och den ska slängas. Klarar inte av att se den längre. Vi hörs..


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: