Jaha!

Allmänt - Kommentarer (1)
2011-05-13 @ 12:00:00
Jag lovar.. Vid det här laget har jag gift mig med en skotte! 

Skulle inte det sitta perfekt? Om jag gifter mig med någon Skottsk hertig eller något liknande? aah... Nej men, faktiskt.. Förmodligen har jag jättekul här borta i Skottland, eller så har jag tråkigt. Eller, kom jag ens fram hit? Det kan jag ju inte veta nu! Men.. förhoppningsvis har jag ju det? JAJA, nu ska jag gå och möta min nye skottske man, Edmund Säckpipa! Hejsvejs!


Slänger in en bild på honom också, det här är min man, Edmund Säckpipa! :D


1 kommentarer
Postat av: Isabelle

Haha, otroligt snygg är han.

Heter du numera Ebba Säckpipa eller?

2011-05-13 - 20:23:37 | URL: http://honkallasbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: