På planet

Allmänt - Kommentarer (1)
2011-05-12 @ 11:00:00
Hej på er, just nu sitter jag högt uppe i luften någonstans i ett flygplan.. och tråkar säkert ihjäl mig hahah! Mamma därimot.. hon sitter nog stel som en pinne och dricker whiskey.. sån är hon! Klara inte alls av att flyga! Mormor kanske sitter och läser någon tidning.. eller sover, vem vet? Jag hoppas att alla ni hemma i Sverige, har det kul på era lektioner! Eller vad säger ni tjejer i klassen, Bella tex, har du kul? ;) 

Jaaaja, ska inte tråka ut er med mitt babbel! Kommer nog ett till tidsinställt snart, so stay tuned ;)!

Jag fick tyvärr inte plats i planet.. så jag fick sitta i husvagnen där bak.. faktiskt rätt mysig!


1 kommentarer
Postat av: Isabelle

Just nu har jag faktiskt kul! Sitter i datasalen med typ halva klassen och skrattar åt massa olika bilder.



Miss you! <3

2011-05-13 - 10:39:54 | URL: http://honkallasbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: