Rebecca Black

Tyck & Tänk - Kommentarer (0)
2011-05-08 @ 18:45:12
De flesta av er har väl vid det här laget hört talas om Rebecca Black och Friday. Och de flesta av er hatar väl den också? "Hon kan inte sjunga", "Låten är så jävla dålig" osv osv. Jag såg nyss Friday Acoustic, där hon stod och sjöng inför människor. Och jag kan faktiskt inte längre hålla med om att hon sjunger dåligt. Hon sjunger bannimej mycket bättre än mig och hon verkar jättetrevlig och söt. Fattar egentligen inte varför alla människor är så jävla hatiska nu för tiden. Sitter och hotar och är otrevliga i kommentarer, fast de inte ens känner personen. Jag förstår varför människor skriver att de inte gillar låten, jag menar det är ju det kommentarerna är till för, säga vad man tycker. Men att hoppa på henne är ju bara onödigt? Jag tycker inte heller att låten är bra, om det är hon eller någon annan som skrivit låten struntar jag totalt i, jag tycker ändå att texten suger. MEN, för det hatar jag inte på henne, eller hur? Känner bara sån medkänsla till den här tjejen som får miljoner hatkommentarer varje dag, om hur dålig hon är. När började människor bli så elaka? Klicka HÄR för att komma till klippet jag såg. Är hon verkligen så hemsk?



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: