SKANSEN!?

Allmänt - Kommentarer (0)
2011-05-07 @ 10:03:41
Halli hallå! Hur mår ni idag? Själv är jag trött som fasiken! Igår kom ju Bella & Fanny hem till mig efter skolan, och efter ett tag sittandes hemma hos mig drog vi till McDonalds i Globen och åt lite gött. Sen behövde Bella tyvärr gå, hon dissade oss för sin farfar! Hahah! Jag och Fanny fortsatte att gå lite i affärer och jag köpte ett par mjukis-shorts och ett löst linne! Sen tröttnade vi och drog hem en stund till mig igen, satt lite vid datorn, snackade, the usual. Runt åtta drog hon hem och jag följde henne ner. När jag kom upp igen fick jag plötsligt ett ryck av att ha någon som sov över, så jag smsade Tilda och frågade om hon ville sova här, och det ville hon! Så hon kom hit nån timme senare, och vi satt och snacka, va inne på datorn och chattade med en snubbe hon känner. Det slutade väl runt tre på natten då vi båda dunsa i sängen och somnade på tre minuter, i alla fall jag. Ochhh, eftersom att hon behövde åka hem tidigt ställde hon ju klockan, som jag väcktes av också! (Det var faktiskt jag som fick hasa mig upp och stänga av den!). Och då kom jag på att mamma frågade mig om jag ville följa med till Skansen idag med familjen! Först tänkte jag: Absolut inte! Men sen kom jag på att jag inte har något annat att göra. Och jag har ju en ny regel om att vara aktiv, heehee. Så jag ska bara torka håret och sminka mig, sen blire Skansen!

En "i farten" bild från igår hhaha :P


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: