tired

Allmänt - Kommentarer (1)
2011-05-08 @ 00:12:20
Godkväll (eller godnatt) på er! 

Hade en ganska bra dag idag faktiskt! Åkte ju till Skansen med familjen, och det var trevligt, tills jag blev sur på mamma och gick iväg... och kom vilse! Jag lovar, var jätterädd hahhahah. Men till slut hittade jag en karta (och en väg för den delen), och hittade tillslut till björnarna där min familj var. Ringde också Fanny och frågade om hon ville komma, så det gjorde hon, och vi hade en trevlig dag på Skansen! Och efter det åkte vi faktiskt och träffade Bella i T-Centralen. Där var det fullt av Justin Bieber-fans (mina systrar alltsåååå!), och hade nån sorts demonstration av något slag. De försökte få JB till Sverige vad jag hört i alla fall! Efter att ha stått där ett tag drog vi och åt på McDonalds, och hon som jobbade där gjorde nästan allt fel så vi fick betala för något vi tog bort, och så glömde hon min cheeseburgare!! När vi ätit drog vi hem till mig och satt här ett tag, sen gick vi ner till solariumet och Bella solade tio minuter något. Sen drog vi alla hem till sig. Hur var er dag? :) En bild:

Fanny vid "säl-buren" :P (Lägger upp fler bilder sen, när jag får dem av Fanny)


1 kommentarer
Postat av: marzia

BILD PÅ FÖRRÄDAREN RÄTTARESAGT

2011-05-09 - 18:42:56 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: