Torsdag

Allmänt - Kommentarer (0)
2011-05-19 @ 23:37:50
Hej på er! 

Idag var en helt normal dag kan man väl säga! Gick till skolan vid åtta, hade hemkunskap. Där gjorde vi paj, och jag jobbade med Fanny. Fick reda på att jag fått VG (höjning), och det var ju kul! Sen var det matteprofil, då vi fick sitta i datasalen och göra någon fördjupning i någon matematisk "människa" haha, gick ju sådär! Sen var lunch, inte så god mat! Efter det hade jag egentligen Sv/Eng, men jag Emma och Julia fick göra Muntliga nationella i matte istället. Gick faktiskt helt okej, trodde ju att jag skulle svimma! Sen hade vi matte igen, och kommer ärligt inte ens ihåg vad vi gjorde den lektionen, guldfisksminne! Efter skolan följde jag, Fanny och Jullan med hem till Emma, där var vi ett tag. Sen drog vi vidare hem till Julia. Sen åkte jag hem! Har duschat och bara chillat ikväll. DESSUTOM, var STAND BY ME på tv vid nio. Jag satt och skrek i typ fem minuter, jag lovar hahha. Och berättade för alla! Nu är klockan lite väl sent för mig som ska upp vid sju imorgon! Men JAJA. Puss på er!

Kul bild från skolan, gud va jag kommer sakna alla!


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: