WESTLIFE

Music - Kommentarer (0)
2011-05-11 @ 19:51:53
Nu ska jag berätta för er, om min första kärlek. Nej.. tyvärr inte för någon pojke, men för ett band! Jag upptäckte bandet Westlife när jag var fem år gammal, inne i en skivbutik! Tvingade min pappa att köpa en CD till mig, och sen var jag fast! Satt alltid och lyssnade på skivan i min lilla freestyle, i bilen, hemma, resturanger.. ja överallt! Satt till och med och sjöng med, med det jag trodde var engelska hahah... Förstår nu varför pappa alltid garvade åt mig i bilen när jag satt och sjöng.. I alla fall, jag älskade dom i flera år, och min absoluta favorit var Brian McFadden, jag var sååå kääär! Min mamma tog till och med, med mig till en konsert med dom! Kommer inte ihåg om det var 2004 eller 2005, men jag var i alla fall så lycklig. Tyvärr var det typ 463634 förband, så när Westlife kom på scen var klockan över elva, och jag som bara var ett litet barn (haha) orkade inte vara uppe. Och höll på och somna efter 3½ låt.. Så vi gick hem. Men jag kommer i alla fall ihåg hur jag reagerade, de kom upp genom golvet och det var helt dimmigt överallt, jag satte händerna framför munnen och bara gapade, sen skrek jag som en galen människa i 3 minuter under första låten! Det var min allra första konsert! Har fortfarande biljetten kvar! Och den tänker jag aaaldrig slänga hahha :P

MEN, tyvärr krossades mina drömmar. En morgon då min bästavän Rikard kom till skolan och berättade att Brian hade gått ur Westlife föralltid. Jag vägrade tro det och bara sa att han ljög hahaah. Sen stod det i tidningen dagen efter också, och jag dog lite inombords ;( 

Kan fortfarande alla låtarna utantill och sånt där, men tyvärr fadade min kärlek för dom när jag blev äldre! Synd synd synd! De kommer i alla fall vara min första kändis-crush!





0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: