10 things I hate about you

Film/Serie-Tips - Kommentarer (0)
2011-11-03 @ 15:50:32
Hej på er. Drog faktiskt hem igår i alla fall, pappa sa att han kunde hämta mig och jag tyckte det var skönt att slippa åka tunnelbana. Så runt halv nio kom han och hämtade mig, och kvällen spenderades hemma med kissen och en ny tv serie jag börjat titta på! Kan faktiskt berätta lite om den! 

Den heter "10 things I hate about you", det finns också en film som heter så (Heath Ledger), och tv-serien är som en kopia av filmen kan man säga. Karaktärerna heter samma sak, har likadana personligheter osv. Förutom lite små-ändringar sådär. Jag trodde att det var något Nickelodeon-skit när jag såg trailern, eftersom att jag kände igen en av skådespelerskorna, men nja, den är faktiskt riktigt rolig! Skrattar jättemycket under avsnitten och tycker att de lyckats bra med att göra en tv-show av filmen. See den! :D


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: