26 Nov

Allmänt - Kommentarer (0)
2011-11-26 @ 17:01:13
Hej allesammans!
Ligger just nu i soffan med papping och vilar, är nämligen skiiiita trött. Gick och la mig vid tre igårkväll, och behövde gå upp 11 imorse för att möta upp Tilda! Dock försov jag mig en halvtimme och fick slänga på mig kläderna och möta upp henne. Och varför skulle jag träffa henne undrar ni då? Jo, Tilda ska nämligen börja i gymnasiet nästa år och har fullt upp med att kolla upp skolor, hon ju är ett år yngre och jag har redan gjort allt de där, så vi drog till gymnasiemässan och jag försökte hjälpa henne lite med åsikter osv om de olika gymnasieskolorna! Jag är sååå glad för att allt det där är över för min del, det var så stressande och nervöst hela grejen tyckte jag. Men som tur va är jag väldigt nöjd med mitt val av skola! Tilda kommer hit senare ikväll för att sova över, men hon skulle göra ett pepparkakshus hemma innan, haha!


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: