3 Filmer!

Ebba Wants - Kommentarer (1)
2011-11-29 @ 22:16:49
Hej! Sitter och kollar på lite film-trailers, så tänkte dela med mig av tre filmer jag verkligen vill se nästa år!
Snow White & The Huntsman
Filmen verkar SJUKT bra! Drottningen verkar badass och Snövit spelas av Kristen Stewart, så får se om hon klarar av rollen! Var alltid väldigt rädd för snövit när jag var yngre, hoppas att jag inte blir rädd för den här haha!
Titanic 3D
Skulle nog vara väldigt mysigt och känslosamt att se Titanic på bio! Jag fick aldrig chansen när den kom ut eftersom att jag var så liten, så nu vill jag gärna ta min chans! Vem vill inte se en av sina favoritfilmer på bio liksom? Och i 3D dessutom!?
The Hunger Games
Har läst boken och tyckte den var sååå jäkla bra, läste ut den på två dagar i Italien i somras, kunde knappt gå och äta för att jag var så inne i läsandet! Jag verkligen HOPPAS att boken håller upp till mina förväntningar. Är redan lite besviken på skådespelarna faktiskt... Hade alltid en bild av Alex Pettyfer som Peeta i huvudet, och nu kommer han spelas av Josh Hutcherson. Aja! Blir säkert bra!


1 kommentarer
Postat av: Sarah

Vad vi är lika då!?!? Det är dom filmerna jag också vill se, fast jag vill se Breaking Dawn också!



//Kussen din

2011-12-02 - 14:53:00 | URL: http://sarahhjelm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: