AJ

Allmänt - Kommentarer (0)
2011-11-07 @ 21:46:02
Hej på er! Hur mårs det? Själv är det sådär, mår ganska pissigt. I söndags vaknade jag nämligen med "träningsvärk" i låren, alltså på framsidan. Men det var inte så farligt, tänkte att jag förmodligen hade suttit eller sovit på något konstigt sätt, för jag har ju inte tränat hehe. Imorse när jag vaknade gjorde det riktigt ont faktiskt, kan knappt gå normalt, ibland viker sig bena för att musklerna typ inte orkar. Och efter en hel skoldag gjorde det ju ont som in i helvete, garv/grät till och med åt mig själv när jag var på väg hem för att det såg ut som att jag bajsat på mig så skumt som jag gick. Trappor är värst, musklerna som tar "emot" när man tar ett steg neråt i en trappa typ orkar inte, så typ dansar ner för trappan "Aj, aj.. AJ!" Får ju tårar i ögonen. Äeeh, jag hoppas att det här går över snart. Sökte på google "Träningsvärk utan träning", och där stod det att man kan få så här av vanlig influensa, och jag känner mig väldigt trött, tung i huvudet och frussen, så nu har jag en hård lång vecka framför mig eftersom att jag inte får missa mer skola för mamma (har typ varit hemma 3-4 ggr.), imorgon ska man upp och spring-orientera i skogen på idrotten, kul för mig som inte ens kunde springa över gatan på vägen hem! Höll ju på att bli påkörd. Njäe, ska lägga mig i sängen och titta på tv nu. Vi hörs.


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: