fackmajlajf

Allmänt - Kommentarer (0)
2011-11-20 @ 14:40:10
God morgon på er, eller, tja har ju redan varit uppe i ca. 2 timmar, men spela roll. Skulle kanske träffa Tilda idag, men får se. Tilda kontakta mig när du ser det här! Jag somnade runt fyra igårkväll, hade skittråkigt hela dagen hah. När jag vaknade låg det en talkrik med engelsk frukost brevid mig, som jag inte alls hade något minne av. Så jag frågade pappa varför han inte väckte mig när han kom in med frukost, och tydligen hade han det ocskå. Jag var väl inte tillräckligt vaken för att uppfatta något haha. Den här helgen flög iväg allt för fort! :/ Tror att jag har ett jävla SO-prov på tisdag också, jag vet knappt vad vi håller på med. Aja, vi hörs!


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: