fuck my life

Allmänt - Kommentarer (2)
2011-11-29 @ 20:04:52
ÄÄÄÄ, jag kan förstå varför jag har så jäkla få läsare alltså, skriver ju aldrig om något intressant. Jag tycker att bloggar som uppdateras ofta med bilder från dagen, shopping osv. är intressanta att läsa. Jag gör ju inget av det. Varje inlägg består av "hej hej, idag.. blabla" och nån enstaka webbkamera bild. Det tråkiga är tyvärr att jag nog inte kommer kunna ändra på det här, jag glömmer bort bloggen allt för ofta, har ett skit-tråkigt liv och är pank most of the time. Så kan ju inte fixa något av det där, haha! Skulle vilja berätta något roligt och intressant just nu! Men tyvärr sitter jag bara och pluggar till samhällsekonomi-provet jag har på fredag, dessutom mår jag illa. Därför tänkte jag, kan inte ni muntra upp mig genom att berätta vad NI gör?


2 kommentarer
Postat av: tildis

jag ligger i soffan och försöker slita mig från datorn för att gå och duscha.och det ända jag gjort idag är att dagdrömma om min säng. det var knappast mer intressant än det du har att skriva om :P

2011-11-29 - 21:43:24 |
Postat av: Fia Berggren

HHAHA, det här var det skönaste inlägget ever. Men mitt liv är också tråkigt Ebbis! Vi kan sörja tillsammans <3

2011-11-29 - 23:29:57 | URL: http://fiaberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: